Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Pęczniewie to Dom dziennego pobytu.
Uczestnikami mogą zostać mieszkańcy gmin: Poddębice, Pęczniew, Zadzim, Warta.
Oferujemy naszym Uczestnikom:
- Dojazd do ośrodka i odwóz do domu bądź innego uzgodnionego miejsca;
- Ciepły posiłek w ciągu dnia;
- Zajęcia terapeutyczne;
- Opiekę psychologa;
- Opiekę pracownika socjalnego;
- Wycieczki, spotkania integracyjne;
- Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych;
- Umawianie wizyt lekarskich.
Możesz się skontaktować z nami:
- Wysyłając pismo na adres: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Pęczniewie, 99-235 Pęczniew, ul. Wspólna 4.
- Wysyłając wiadomość mailową na adres: psds@psdspeczniew.pl
- Wysyłając fax: (43) 678-13-55.
- Dzwoniąc na numer telefonu: (43) 678-13-55.
- Dzwoniąc na numer telefonu komórkowego: 516-669-750, 506-912-463.
Na parterze budynku przy wejściu głównym jest tablica z rozkładem pomieszczeń, dodatkowo z napisami w języku braille’a.
Można też nacisnąć na tablicy przycisk SOS, który przywoła osobę do pomocy.
W budynku znajduje się pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących
Pracujemy w godzinach: 8.00 – 16.00, od poniedziałku do piątku.

